Vår Söta Tant

På fredagar har vi ett project och tränar ett gäng äldre herrar & damer i 1,5 timmar. Vi lär dem hur man kan träna hemma med vad man har i skåpen o lådorna som strumpbyxor, bollar, konserver, mjölpaket, tygkassar mm mm. Bara för att visa att man inte behöver betala en massa dyra redskap o gymkort samt slippa behöva släpa sig dit.

Tyvärr så har inte alla som anmält sig dykt upp samt så har vi några avbokningar. Jag o Emilie har äran att ta hand om söta Maritia (uttalas Marcha) som är så glad och kär. Vi har jätte skoj o skrattar o skämtar hela tiden. Maritia har problem med balansen men har arbetat upp den samt tagit bort vätska bakom öronen. Så nu är rullatorn undanställd och hon promenixar själv och vill utvecklas ännu mer. I fredags bad hon om att få ett starkare band som gav mer motstånd så att hon kunde jobba hårdare, så duktig vår lilla tant=)

Jag, Maritia & Emelie!
Hon tycker vanligtvis inte om att vara med på bild för att hon jämt blundar och ser stor ut...men när jag sa att det var så att min kära familj så gärna vill se vad jag hittar på med i skolan och önskar att jag tar kort så mycket som möjligt. DÅ gick det bra och hon gjorde ett undantag. Tur e det för det blev ett bra kort på tjejligan=)

Som avslut på vårt program så ska vi ha kaffe & kak-kalas.
Kommer att bli himla skoj och mysigt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

...din idé att det skulle vara kakkalas eller?

2010-05-19 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0