Prov hit o test dit

Idag hade vi ett bamse prov i strength & conditioning. Väldigt svårt, luddigt o med massa termer. Tror och hoppas att jag klarar det. Efter det var det iväg o köra praktiskt prov, power clean & jerk samt snatch. Gick väldigt bra och jag klara det galant. Sjukt irriterande lärare som alltid är sur o ving o ska försöka sätta dit oss elever.

Från samma tråkiga lärare fick jag tillbaka ett arbete i går och jag trodde att jag skulle få fixa o lägga till en massa saker som många andra fick men inte. Fick högsta betyg, tjoooohooo! Skönt då lägger vi det bakom oss o börjar på nästa uppgift...suck...mycket nu, igen:(

Snart kommer vi hem och det har varit två dagar nu då jag inte alls trivts på TAFE(skolan) och bara önskat hem mig, till Erik men även hem till Sverige, vänner o familj.

Tre tisdagar i rad har jag nu gått på en massage klinik på skolan som har hand om klienter med smärta. Jag har gått dit pga att min sacro iliac joint har varit smärtsam och det har visat sig med tester att min högra SIJ inte alls fungerar som den ska och även min vänstra SIJ är låst...inte bra. Detta har nu lett till att mitt pelvis inte är jämnt. Idag hitta de även att jag är roterad i min lumbar(svank delen av ryggraden) på högra sidan. Allt detta pga att jag började med att ha rygg smärta på min vänstar sida. Det är så viktigt att ta hand om kroppen och ständigt analysera/screena kroppen efter obalans. Börjar en sak hamna ur balans...ship shop så kan man sabotera hela kroppen.

Har kliniken tre eller fyra gånger till så förhoppningsvis kan vi försöka få igång funktionen i min SIJ igen...och kliniken är gratis, hur bra är inte det???=)

Imorgon är det ännu en uppgift som skall klaras av. Vi ska gå in i gymmet o "ragga" på dit placerade kunder och sälja våran PT business till dem. Håll tummarna!

Eriks namsdag idag och vi åt skones till frukost och äppelkaka till efterrätt nu i kväll. Så mätt i magen att det e på väg att spricka...men gott var det.
Grattis Skrutten på din dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0