Plugg helg...

Började morgonen kl sju på stranden och körde hård intervall träning med min klient. Hon jobbade jätte bra o så även jag...var ju tvungen att springa brevid henne i 14 snabba intervaller innan jag körde lite extra träning på slutet. Hon jobbade jätte bra och jag är imponerad av henne!

Sen hem o färdig tränad kl 8:10 så härligt! Efter det hade jag tänkt att lägga mig i o med att jag var uppe så tidigt med jag beslutade mig för att få undan någon skoluppgift. På så sätt kunde jag äta bulle frulle i lugn o ro utan att stressa. När Erik kom hem från gymmet o en session med sin klient så hade jag klarat av min träning, min klient, två skoluppgifter, två tvätt maskiner & bakat bulle frulle...innan klockan elva=) Är riktigt stolt faktiskt!

Ikväll/snart ska vi iväg o se på bio och mysa samt fira oss, härligt! "Date Night" är filmen vi ska se o vi hoppas att den är bra:) I vilket fall så hade jag i alla fall tur med...sällskapet;)


Hoppas att ni får en mysig lördag!

5 veckor kvar till vi ska lämna Australien, snyft:(

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0