Vart flyger tiden iväg?!?

Samtidigt som jag jätte gärna bara vill att tiden ska gå o jag ska bli klar med allt som har med skolan att göra...villl jag bara att tiden skall stå still. Kan inte förstå att om typ en vecka är vårt äventyr i Australien slut, 1,5år som fullständigt rusat förbi. Galet!

Det e ju inte alla som kan säga att de bott utomlands i 1,5år & dessutom i Australien=) Är himla stolt över mig själv som var så fastsydd i lilla Ystad o aldrig skulle kunna tänka mig att flytta, ens till en grannstad. Bara tog mitt pick o pack o drog iväg på äventyr! Grymt ju=)

Men nu sjunger det på sista refrängen o allt ska klaffa o fixas. Sen en lång resa hem...

Men men ska inte grubbla en massa nu. Har ett stort prov imorgon som jag bara precis kollat igenom revision pappret. Så ikväll medans Erik & Jacob tittar på fotboll/AFL/rugby eller vad de nu ska titta på ska jag låsa in mig i mitt rum o försöka att trycka in lite kunskap.

Ha en bra dag/kväll allesammans!!!

Tack mina kära svärföräldrar för ytterligare ett jätte fint och stor kort! Vi blir alltid lika glada när det dimper ner fina vykort i vår låda. Förgyller ens dag, ja hela veckan=) Tack!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0