Suprise!!!

Igår hade jag fått order av tösena att dagen var bokad till dem och jag fick inte ha några andra planer denna dag. Jag skulle infinna mig hemma hos Malle, Ingrid & Louise kl 13 för en lunch. När jag kom dit blev jag grattad (japp ni hörde rätt...var tydligen min födelsedag hihi;) av Mereta med Haribo godis och servera kyckling sallad med chokladkaka till efterrätt. Töserna är ju bara för goa=)

FV: Malle, Louise, Ingrid & Merete.


Blev bubbel till drink & massa mumsig frukt vid sidan=) Ni e gryma!

Mumsig choklad kaka till dessert...

Nam nam!

Massa prat o hårfix senare (tack Malle du e bäst!) fick jag gå hem o ta en lur för att sedan återfinna mig hemma hos dem kl 6:40 Pip.

När jag väl kom 6:42 var Louise & Ingrid hemma o jätte skumma. Viskade, skrev mess på mobilen till varann o var allmänt nervösa. När jag gick o knackade på granndörren där Malle bor var där kolsvart o ingen hemma...skumt tyckte ju jag för jag viste ju att Merete & Malle skulle vara med på kvällen...Louise svarade bara att nej hon är inte där...hmm?!

Efter ett tag började vi gå mot bussen en bit från där de bor. De kollar på tabellen o inser att det inte kommer att gå någon buss o vi börjar sakta lunka...efter bara en liten bit ser jag några av mina klasskompisar en bit bort hoppa in i en bil och Louise o Ingrid stannar till o låtsas fundera om bussen verkligen inte går o om vi ska promenixa, nervösa o snurriga, men ship shop hojtar Louise till o ser att bussen kommer och vi får springa tillbaka.

På bussen och de kommer fram till att vi ska hoppa av lite tidigare...vi börjar lunka längs gatan o Louise Yrar om lakrits Shot...vi går in i en gränd som jag vet leder till Bowlinghallen Whoop whoop. Men vi går en bit o sedan stannar dem o börjar snurra en massa...vi gåt tillbaka upp tiull huvudgatan och sedan tillbaka igen o slutligen får de ett mess som säger att vi ska bege oss...mot bowlinghallen Tjooohooo=)

Men så lätt e det inte, på med ögonbindel på lilla mig och de börjar leda mig in i hallen...framme o de tar av ögonbindeln på mig o SUPRISE!!! Där står typ 25 personer framför mig och jag hade inte en aning=) Inte ens Erik som jag lämna hemma för att läsa bok hade avslöjat något...skitunge! Hur grymma är inte töserna som kunde få alla att hålla detta hemligt?! Totalt Grymma & alldeles, alldeles underbara!

VAr i totalt chock tillstånd så jag hann inte tänka att jag skulle ha fram kameran o fota alla där de stod...

Men här bakom stod hela fina gänget & väntade på mig=)

Vi blev uppdelade i 4 team & sedan var turneringen igång...

Team Blue...men Tracy & ben fattas.


Söta Ingrid strålande glad som alltid=)


Ally, Erin(en döv tjej som oxå läser till personlig tränare), Erik, Tracy & Jag.


Finns alltid tid för lite dans...


Underbara Malle=)


Jag laddar inför en strike...

Fortsättning följer imorgon...blir det en strike eller?!

Missa inte denna spännande fortsättningen på min underbara dag=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0