Mys shopping med Malle

Snart ska jag köra iväg o hämta söta Malle och sedan ska vi bege oss mot grannstaden o shoppingcentret, Sunshine Plaza=)

Idag skrev jag mitt näst sista prov och det kändes skit bra. Jag skrev på allt med säkerhet och nu återstår det endast om det var den informtionen som läraren önskat. När jag lämna in provet sa Craig (läraren): "E det lönt att jag rättar eller ska jag bara skriva 100% på en gång;)" hihi Kul ju! Tror inte på 100% dock, de e alltid något småfel eller misstolkning som man har gjort, speciellt när det e långa tolkningsfrågor, lätt att missa något.

Men nu förtjänar vi en go o mysig shoppningrunda o fika på Plazan för att fira att endast ett prov står mellan oss och vår Certifiakt IV in Fitness Whoop whoop!!! Ja ja fattig student som man är så måste man prioritera vad man spenderar pengarna på...visst de e faktiskt en del saker jag måste köpa innan vi åker här ifrån som ex en till resväska. Annars får jag ju inte hem allt :s

Känns som en sten fallit från mina axlar och jag är bara så glad=) Erik har varit jätte duktig han med o är klar med alla sin uppgifter och e klar i skolan...förutom vad gäller en sak...Erik ska åka till fängelset imorgon:( ...för att träna fångar;) hihi Annorlunda o kul erfarenhet...hoppas vi;)

Massa käärlek till alla fina vänner o familj där hemma...snart kommer jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0