Mycket saker på kort tid...

Nu är det inte mycket tid kvar men massa, MASSA saker att göra till skolan. Massa prov, massa inlämningsuppgifter, massa reporter som skall göras, saker som måste fixas & säljas mm mm.

Börjar få lite panik och då har jag en förmåga att stå o stampa istället för att röra på mig, grrr.

Så nu, focus på grejer som måste göras & mindre focus på att sitta framför internet med facebook o bloggen...tyvärr:(

Nu lägger jag i nästa växel o stätter upp en studieplannerings guide. Då kan jag se mina måsten samt kan ticka av när det är gjort.

Helgens prognos: Mycket dimma i Janes huvud, tankarna drar över huvudet o kommer att rikta in sig lokalt men mycket plugg.

Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0