Lite körigt just nu...

Jag vet att många av er väntar på att jag ska skriva om fortsättningen på min suprise fest men internet är slött och det får vänta tills jag e hemma. Annars kan jag inte lägga upp några bilder och det vill vi ju ha=)

Imorgon är sista dagen i lägenheten och det känns himla skumt o olustigt. Ännu värre kommer det att bli ikväll när vi ska ha allt färdigpackat. Imorgon har vi faktiskt beställt hit en städfirma som kommer o flyttstädar till oss. Vi kände att vi inte hade varken tid eller ork att göra de. Vill ju hinna andas den sista tiden vi e här på kusten...på ett tag;) Vi älskar Aussieland o bara måste hit igen!

Nu snart ska vi köra till TAFE o ha ett grymme tränings pass i Eriks ära. En av hans klasskompisar Dan har fixar och bjudit in en massa TAFE folk o sen ska vi köra 2 timmars träning ihopa=) Flera kräkningar utlovades...jag ska dock satsa på att hålla min frulle nere och köra järnet=)

I tisdags fick jag reda på på morgonen att Malle skulle ta en veckas tur till Darwin och skulle åka onsdag morgon...de vill säga att jag helt plötsligt var tvungen att ta farväl av min fina vän tisdag kväll. Det var m,ed tunga steg jag tog mig dit och med ännu tyngre steg jag begav mig hem. Tror inte riktigt att jag fattar att jag inte kommer se henne...på ett tag...för då hade det blivit ännu mera tårar längs min kind:(

Malle, jag e så glad att jag tog beslutet och åkte till andra sidan jorden och på så sätt förde universum oss tillsammans. Det e ju konstigt att vissa människor ska man behöva åka joren runt för att hitta men ack så värt de det är! Du e en underbar person som sprudlar med kämpar glöd, ambition, envishet hjälpsamhet, snällhet och kärlek.
Ändra dig aldrig! Du e grym! Love you<3


Nu e det hårdträning som gäller, tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0