Idag gäller det...

Om två timmar har vi ett gigantiskt prov i Exercise sciens. Allt från blood tryck (i datalj vad det innebär med alla tryck mm) till hormoner till bryta ner mat till energi. Låter kanske inte så komplicerat men det är mycket att hålla koll på o formler samt hormoner som gör det ena o det andra...Negative feedback systems....hjärnans funktioner...nervsystemet mm mm.

Men konstig nog känns det som att jag kan de:) Trots att jag bara snabbt kollat igenom någon liten del varje kväll. Idag har kollat igenom det lite i morse o nu sitter jag o kollar på DR Phil o dricker kaffe o äter scones. En bra laddning inför ett prov tycker jag=) Nu gäller det bara at jag kan blockera ut stressen med provet o kunna det lika bra som här hemma...o att frågorna ställs så att man fattar de...då kommer det att gå bra men annars...ojojoj. Håll tummarna för mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0