Avslutning & avsked

I går hade vi avslutning på våra older adult klinik. Tränade en kortis med dem och sedan hade vi kaffe & kak-kalas, nam nam. Marlene kom hit på morgonen o så satte vi igång att baka kakor. Kärleks mums á love-nam nam & chokladbollar á neg...chocolatballs=)

Ibland får man offra sig när det inte finns plats till mer smet i kakformen...mohahaha....gott, gott gottigott gott=)

Min o Emelies klient Maritia är så rolig o söt. När det var slut kom hon med en liten påse med choklad i samt ett fint kort, så snällt!


Fint va?!?!

Det var lite sorgset att säge hejdå...Kommer att sakna henne.

Igår var det även avslutningsfest för Renalta som ska åka hem till Brazillien igen. Gick dit en snabb vända på två timmar. Prat, dans och fotdans...de ni. Får visa när jag kommer hem! Troligtvis så kan det ha bidraget till den enorma elektriska smärtan som chockade genom min rygg när jag vred mig upp från soffan i morse:( Nu kan jag inte röra mig utan att att känna smärta i ryggen o inte böja mig det minsta framåt:( Får väl kolla vad plånboken säger och ev gå till doktorn o få ryggen röntkad...inget skoj
Men men vad är väl en bal på slottet?!
Söta Renalta kommer jag att sakna, en liten glad energiknippe!

Nu e det lite mat i min mage som gäller o sen...lite mera plugg. Tjooohoo, livet leker;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0